BLI MEDLEM

Når du er registrert som betalende medlem i NLFs medlemsregister, vil du kunne logge deg inn i bookingsystemet myWebLog. Første gang du logger deg inn bruker du følgende opplysninger:

Brukernavn: 194-XXXXXX
Passord: 194-XXXXXX

Legg merke til at brukernavn og passord er identisk for førstegangsinnlogging.

Bytt ut XXXXXX med din NLF «Person ID». Etter førstegangsinnlogging vert du bedt om å endre passord etter første gangs innlogging. Person ID finn du under «Min Profil» www.minidrett.no.

MyWeblog fungerer både som reservasjonssystem til klubbens fly, men er viktig også for våre medlemmer som ikkje flyr. Her finn du filarkiv med all informasjon frå klubben. Forskjellige rutiner, prosedyrer og liknande.

Dersom du er ny elev vil du også bli lagt inn i Training Management System (TMS) og få tilgang til alle leksjonane dine i tillegg til dokumenter i flyskulen.

For å bli medlem trykk her.