MODELLFLY

Volda Ørsta Flyklubb har eigen modellflyavdeling med mange aktive piloter. Hjå oss kan du dyrke flyinteresse gjennom å flyge modellfly eller helikopter. Er du nybegynner kan du få god opplæring og innføring i denne kjekke hobbyen.

• Modellflyseksjonen har sitt primærtilhold på Krøvelseidet i Volda, med eiga flystripe.
  • Stripa måler omtrent 150×10 meter og blir klipt jevnlig gjennom sommaren.
  • Avdelinga har eigen traktorklippar. Vidare er flyplassen utstyrt med benkar, bålpanne. Vi har lademoglegheit for batteri.

Modellflygjengen køyrer også eigne klubbkveldar i vårt flotte klubbhus på Ørsta/Volda Lufthamn som alle medlemmane i klubben disponerer fritt.

Trykk her for veibeskrivelse til modellflyplassen på Krøvelseidet i Volda.

Håkon Rotnes: +47 988 26 921

Inge Brautaset: +47 975 28 620

Har du spørsmål eller ynskjer å starte å flyge modellfly? Ta kontakt med oss. Vi arrangerer aktivitetsdager med flyging for folk i alle aldrar.

Under kan du sjå en presentasjonsvideo av modellflyaktiviteten i klubben.

Skalamodeller i aksjon på Krøvelseidet. Kilde: HansNature

Du trur kanskje at vi berre flyr modellfly på sommaren? Neida. Denne aktiviteten kan du drive med året rundt og vi utstyrer flya med enten flottører eller ski for å takle snø.

Vinterflyging på Krøvelseidet. Kilde: HansNature
Reportasje om modellflyseksjonen i Volda Ørsta Flyklubb. Kilde: Nærnett